هوش مصنوعی کار تدوینگرها و گرافیست ها را از بین می برد!

تاثیرات هوش مصنوعی برکار تدوین و گرافیک
اما هوش مصنوعی چگونه بر طراحی گرافیکی تأثیر می گذارد؟ چالش ها و فرصت هایی که هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک به ارمغان می آورد چیست؟ و مهارت ها و شایستگی هایی که طراحان گرافیک برای پیشرفت در عصر هوش مصنوعی به آن نیاز دارند چیست؟
توسعه هوش مصنوعی تعدادی از رویکردهای موجود در این جهان را تغییر داده است. صنعت ویرایش ویدیو نیز از این قاعده مستثنی نیست و بنابراین، این حوزه از طریق نرم افزار ویرایش ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی، مزایای زیادی را تجربه می کند.در ورژن های جدید نرم افزارهای گرافیک شامل فتوشاپ، ایلاستریتور و تدوین شامل پریمیر و داوینچی ریزالو شاهد استفاده گسترده از قابلیت هوش مصنوعی هستیم. بنابراین فناوری هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در صنعت ویرایش ویدیو درگیر می شود. هوش مصنوعی دائماً در حال تکامل است و اشتباهات خود را اصلاح می کند. عصر جدید ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی در حال دقیقتر شدن است.
یکی از واضحترین و مستقیمترین تأثیرات هوش مصنوعی بر طراحی گرافیک، ایجاد و بهبود ابزارهایی است که میتوانند به برخی از جنبههای طراحی گرافیک کمک یا خودکار کنند. این ابزارها می توانند به طراحان گرافیک در صرفه جویی در زمان، کاهش خطاها، بهینه سازی نتایج و ایجاد ایده های جدید کمک کنند.
به عنوان مثال، برخی از ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به طراحان گرافیک در انجام وظایفی مانند:
– ویرایش تصویر: هوش مصنوعی میتواند به طراحان گرافیک کمک کند تا با استفاده از الگوریتمهایی که میتوانند عیوب را شناسایی و اصلاح کنند، رنگها را بهبود بخشند، نور را تنظیم کنند، پسزمینهها را حذف کنند، برش دهند، تصاویر را با دقت بیشتری ویرایش کنند. برخی از نمونههایی از ابزارهای ویرایش تصویر هوش مصنوعی، ویژگی Content-Aware Fill فتوشاپ است که میتواند به طور خودکار بخشهای از دست رفته یک تصویر را پر کند. هوش مصنوعی نوری که می تواند جلوه ها و فیلترهای مختلفی را روی تصاویر اعمال کند. برداشتن. bg، که می تواند پس زمینه هر تصویر را در چند ثانیه حذف کند. فیس اپ، که می تواند ویژگی های چهره یا حالات هر شخص را در یک تصویر تغییر دهد.
– طراحی لوگو: هوش مصنوعی می تواند به طراحان گرافیک کمک کند تا با استفاده از الگوریتم هایی که می توانند مفاهیم لوگو را بر اساس کلمات کلیدی یا ترجیحات ایجاد کنند، به سرعت و به راحتی لوگو ایجاد کنند. چند نمونه از ابزارهای طراحی آرم هوش مصنوعی Logojoy است که می تواند بر اساس چند سوال لوگو ایجاد کند. Looka، که می تواند آرم ها را بر اساس نام و صنعت ایجاد کند.
– طراحی وب: هوش مصنوعی می تواند به طراحان گرافیک کمک کند تا با استفاده از الگوریتم هایی که می توانند طرح بندی های وب را بر اساس محتوا یا سبک ایجاد کنند، وب سایت ها را سریع تر و کارآمدتر ایجاد کنند.
– انیمیشن: هوش مصنوعی می تواند به طراحان گرافیک کمک کند تا با استفاده از الگوریتم هایی که می توانند تصاویر متحرک را بر اساس داده ها یا ورودی ها ایجاد کنند، انیمیشن ها را راحت تر و واقعی تر ایجاد کنند.
– تولید محتوا: هوش مصنوعی میتواند به طراحان گرافیک کمک کند تا با استفاده از الگوریتمهایی که میتوانند متن یا تصاویر را بر اساس کلمات کلیدی یا درخواستها تولید کنند، محتوا را با سرعت و خلاقیت بیشتری برای طرحهای خود ایجاد کنند.
نگاهی سریع به مزایای هوش مصنوعی در ویرایش ویدئو
از طریق هوش مصنوعی، ویرایشگرها میتوانند بهترین زوایای عکس را داشته باشند و بر اساس آن ویرایش کنند. آنها می توانند از مناسب ترین فیلترها و انتقال ها برای فیلم ها استفاده کنند.
هوش مصنوعی به تازهکارها کمک میکند تا زمان مصرف را به حداقل برسانند و وقتی نوبت به سازماندهی و تمیز کردن فیلمهایشان میرسد، به صورت دستی ویرایش کنند.
هوش مصنوعی ویرایش ویدیو را سرگرم کننده، سریع و کارآمد می کند.
نرم افزار ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. اینها می توانند برای افزایش تجربه بصری خودکار شوند. این همچنین شامل تشخیص چهره برای ایجاد ویرایش های سفارشی می شود.
پیاده سازی هوش مصنوعی در ویرایش ویدیو مقرون به صرفه است.
ویدیوهای هوش مصنوعی مرتبط ترین هستند که از محتوای موجود پشتیبانی می کنند. به یافتن تصاویر و کلیپ های ویدئویی مناسب برای ویرایش کمک می کند.
پردازش و رندر ویدئو را می توان با هوش مصنوعی تسریع کرد زیرا می تواند کلیپ ها را دستکاری کند تا کل کار جالب به نظر برسد.هوش مصنوعی و تدوین و گرافیک
دیدگاهتان را بنویسید